Brev:
Hvornår må man begynde at cykle med de små bagpå?
31. januar 2009
Alder:
7 mdr.
Hvornår må man begynde at cykle med de små bagpå?
Hej Helen.
Hvornår må man begynde at cykle med de små bagpå??
Valdemar har kunne sidde siden han var præcis 6 måneder..
Venlig hilsen
Maibrit